مصاحبه آرشیو خبر ها
آلکس ، آندره آ ، متشکرم !

آلکس ، آندره آ ، متشکرم !

 اینتر مجبور شد به خاطر تسلط لوکا مارونه در ضربات شروع مجدد روز یکشنبه تاوان پس بدهد، این هافبک هلاس ورونا از آلساندرو دلپیرو و آندره آ‌ پیرلو به خاطر کمک به او برای این مهارت ممنون است.

 

این بازیکن 25 ساله 3 پاس گل داد و به تیمش کمک کرد که 3‐1 جلو بیفتد، اگرچه در نهایت با تنها یک امتیاز و نتیجه 3‐3 از بازی خارج شدند.

 

مارونه که اکنون به صورت قرضی در ورونا بازی می کند، شگردش در ضربات آزاد را مدیون دوران حضورش در وینوو می داند، چون با دو تا از بهترین کاشته زن های تاریخ دلپیرو و پیرلو، هم تیمی بوده است.

 

من دقت می کردم که آنها چطور به توپ ضربه می زدند. من صرفا با نگاه کردن به آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و پیشرفت کردم، یک روز دیدم آندره آ 10 تا ضربه ی آزاد زد و 9 تایش گل شد.

 

پس این هتتریک در پاس گل ریشه اش در وینوو است؟

 

من در یووه چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما من بعد از آن هم به پیشرفتم ادامه دادم، البته 3 پاس گل واقعا زیاد است. به محض اینکه به ورونا آمدم، لوییجی دلنری تصمیم گرفت که من باید ضربات آزاد را بزنم، حالا دوست دارم با ضربه ی آزاد گل بزنم و سخت کار می کنم که این امر محقق شود.

 

آیا 3 پاس گلت اتفاقی بود؟

 

می دانستیم که اینتر معمولا به شکل منطقه ای روی ضربات آزاد یارگیری می کند، پس ما روی مناطقی که می خواستیم حمله کنیم توپ را ارسال می کردیم، که بین تیر یک و وسط محوطه ی جریمه بود. من توانستم به خوبی توپ را به آن منطقه برسانم و هم تیمی هایم به موقع خودشان را به آن منطقه رساندند.

 

تو همه ی مهارت های لازم برای یانکه یک بازیکن فوق العاده شوی را داری، چرا هنوز نتوانسته ای آن یک گام بزرگ را برداری؟

 

من بخشی از زمانم را به خاطر مصدومیت از دست دادم، حالا می خواهم پیشرفت کنم و به همین خاطر ورونا را انتخاب کردم. دلنری به من اعتقاد دارد، می خواهم در طی این 4 ماه بازی کنم تا نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم.

 

آنتونیو کونته تو را در نقش مدافع به میدان می فرستاد، اما تو همیشه خودت را یک هافبک می دانستی …

 

با کونته من در نقش لئوناردو بونوچی به خوبی بازی می کردم. من مثل همیشه بازی می کرم فقط کمی عقب تر. از بچگی هافبک بوده ام و در آنجا راحت ترم. من دوست دارم رو به جلو حرکت کنم و گل بزنم.

 

خودت حس می کنی چند تا اسکودتو برده ای؟

 

من اسکودتوی سال قبل را حساب نمی کنم، چون اصلا بازی نکردم. اولین و دومین اسکودتو تحت هدایت کونته را متعلق به خودم می دانم. در فصل اول من حتی گل زدم و پاس گل هم دادم. در فصل دوم بیشتر بازی کردم.

 

تو بازی فوق العاده ای را برای زدن اولین گلت در سری آ‌ انتخاب کردی...

 

آن روز، اخرین روز فصل 2011‐12 بود، بازی یوونتوس و آتالانتا. آن بازی آخرین مسابقه ی دلپیرو بود و هیچ کس گل من را یادش نمی آید، اما جدا، برای من احساس فوق العاده ای بود و بهترین روز دوران بازیگری ام بود.

 

قراردادت با یوونتوس سال 2019 تمام می شود، اما تو در ابتدای فصل بازیکن کارپی بودی، چرا آنجا اوضاع به نفعت نبود؟

 

کارپی تصمیم گرفت رویکرد متفاوتی را اتخاذ کند، من حالا روی ورونا و هدفمان که بقا در لیگ است تمرکز کرده ام. دلنری از من می خواهد که از خط میانی تیم را راه بنیدازم و در کنارش رهبری کنم. اولین بار است که در تیمی که در عضویتش هستم چنین وظیفه ای به من محول شده است و می خواهم خوب کار کنم.

 

شنبه شب چه کاره ای؟

 

اگر امکانش باشد دوست دارم که به یوونتوس آرنا بروم و یووه را تشویق کنم. تصور می کنم که بازی نزدیکی باشد و روی ضربات شروع مجدد نتیجه تعیین می شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: